sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Vaihtoehdot vähissä

Riidelty on. Olisi nimittäin juominen jatkunut kolmannenkin päivän. Siinä vaiheessa kun jääkaapin ovi oli auki ja mies sanoi, että ottaisi yhden oluen, niin minulla paloi käämi. Ensin mies suuttui ja huusi lapsille, ja minä huusin miehelle, että lasten annat olla. Että heti voi lähteä ovesta, jos lapsille pitää kostaa. Sitten pidin yksinpuhelua siitä, että miten minun mittani on nyt ihan täynnä, TÄYNNÄ. Että vaihtoehdot on alkoholiton koti tai kaksi eri kotia. Ne on nyt ne vaihtoehdot. Ensin mies sanoi, että kun on ollut niin huono päivä. Sanoin, että jos lapsiperheen päivä on niin kamala, niin niitä päiviä sitten tulee aina vaan. No sitten seuraava syy oli, että kun olen ollut niin jotakin. Sanoin, että on ihan turha väittää, että se minun vikani on. Kun ei ole. No siitä asti mies nyt sitten on mököttänyt. Saa nähdä miten tästä etenee.

Mutta kai tässä pärjätään.