torstai 28. helmikuuta 2013

Ennustuksia

Mies vei tiistaina paperit käräjäoikeuteen. Ehkä vähän pelottelin sillä haastemiehellä. Se asia siis etenee. Miehen ajatus ei tahdo edetä siihen, että näin nyt käy. Mies on kuitenkin hakenut apua, joten hän ei ole yksin murheensa kanssa, eikä kaada koko pahaa oloaan minun niskaani.

Olin tässä yksi päivä lasten kanssa ystäväni luona, jolla myös on kaksi lasta. Molemmat isompia kuin meidän. Hänen tyttönsä oli kuin isosisko minun tytölleni. Kasvomaalausta, kynsien lakkaus, jo käytöstä poistettuja barbie-nukkeja, pieneksi jääneitä prinsessamekkoja. Tytöille ihana päivä. Pojat pelasivat autopeliä, kiekkopeliä ja muitakin pelejä. Ulkonakin käytiin riehumassa.

Sillä aikaa, kun lapset leikkivät, ystäväni ennusti minulle tarot-korteilla. En ennen ollut moisia nähnytkään, kuullut vain. En minä nyt ihan helpolla moisiin usko, mutta olisi ihana ajatus, jos ennustus olisi totta. Ennustuksessa nimittäin kävi ilmi, että kesäkuussa ostetaan uusia huonekaluja, heinäkuussa helpottaa, syyskuussa elämääni tulee vanhempi lempeä nainen, josta on minulle paljon apua ja tammikuussa karauttaa ritari, joka mielellään ottaa vastuuta kannettavakseen. Kelpaa!