tiistai 8. lokakuuta 2013

Niin sitten kävi

Niin siinä sitten kävi, että uljas ritari ratsullaan laukkasi toiseen suuntaan. En ollut hänelle se oikea. En ole kovin pettynyt. Tietenkin ensin olin. Minä olisin halunnut treffata uudelleen. Sellaista ritaria! Mutta ymmärrän oikein hyvin hänen kantansa. Minun olisi pitänyt olla jotakin erityista ja speliaalia, jotta näiden kaikkien näkyvillä olevien vaikeuksien ohi hän olisi halunnut jatkaa. Ja onhan se paras juuri näin, että on tavattu ja minä olen reilusti kertonut odotettavissa olevat vaikeudet. Ritari ei arvioinut minua sen arvoiseksi, että olisi kannattanut taistella. Joten ei hänkään sitten ollut minulle se oikea.

Kun oikeasti en halunnut nettideittailusta ketään tavata ja tämä oli sellainen lipsahdus, niin katson parhaimmaksi poistaa profiilin. Markkina-arvo tuli testattua. Juttukavereita löytyy, treffeillekin pääsee. Kaikki siitä eteenpäin olisi jotain, joka ei taitaisi nyt mahtua tähän elämäntilanteeseen.