sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Flow


Töissä oli perjantaina ns. flow. Hillitön kiire ja härdelli, mutta selvisin siitä. Sain aikaan enemmän kuin luulinkaan. Viikonlopuksi en joutunutkaan ottamaan töitä kotiin. Olin jopa lähes tyytyväinen tekemisiini. Sain kuin lahjaksi pienen hetken myös maanantaiaamuksi. Siis töitä on siihenkin, mutta eri töitä. Sellaisia, joiden tekemättömyys on jo ahdistanut. Ja nyt sainkin hetken niitä varten, koska olin perjantaina nopea kuin salama! Että olin tyytyväinen. Sain toisenkin tyytyväisyyden aiheen; minua kehuttiin valtakunnan tasolla tekemästäni asiasta ja pelkkien kehujen sijaan annetaan myös rahaa. Ei huono päivä ollenkaan. Anoppi kylässä ei sekään saanut minun hyvää mieltäni sammumaan (paitsi nyt sunnuntaihin mennessä jo hieman...).


Tuli taas sellainen vahva olo. Minä pärjään! Minä!